2016年12月2日星期五

The Truman Show 楚門的世界 / 真人Show (1998)



Director: Peter Weir
Writer: Andrew Niccol
Stars: Jim Carrey, Ed Harris, Laura Linney
"We accept the realities of the world we are presented"

無錯,我地就係存在喺seahaven的truman,對於我地唔清楚既事,媒體已話晒我地聽,亦都唔需要去親身感覺,可能你會有一股氣動身實現,但你第朝起身發覺你仲係要完成手頭上的工作。

我地岀世就被灌輸奴性思想,我地而家只係消費主義入面的一個勞動者,中産生活的可能以為自己比其他人更多選擇,但你只係令貧富懸殊更嚴重的現代化産物,你可以選擇的已經係被挑選過。

每日我地都俾植人式廣告洗腦,被有權力的人打壓,被設定喺一個被設定的世界。如果要好似truman咁逃走,走岀一個預設的世界,面對另一個比seahaven更恐怖的世界,所以就算我地現時生處係任何的情況下,無可能達到人人開心的狀態,要推翻而家的情況,勇氣不在話下,最重要係一個全新的思想體系,一個未岀現蛇的伊甸園。所以結局係好定壞真係非常主觀。

沒有留言:

發佈留言