2016年12月2日星期五

The fault in our star 生命中的美好缺憾 (2014)


Director: Josh Boone
Writers: Scott Neustadter (screenplay), Michael H. Weber (screenplay)
Stars: Shailene Woodley, Ansel Elgort, Nat Wolff

點解聽到癌症就驚,因為癌症就係一張通行症,唔洗依常理(真係多得藍色生死戀,簡直係童年陰影),開頭睇到癌症我真係怯左怯,因為結局一定係死晒,一係就耶蘇顯靈。見到班底咁吸引,最後都係豁出去漫遊不通知親友,2個幾鐘架呢套

好好睇。我真係膚淺,點解會有一種,呢種戲啲主角一定瀕死邊緣,要積極活下去呢種既催淚又onX的諗法??


好多好多好有意思的quote,睇到我一路諗起唔同人唔同事。


"That's a thing about pain. It demands to be felt." 如果無痛苦,又點知道咩是喜悅。


"But, Gus, my love, I cannot tell you how thankful I am for our little infinity. I wouldn't trade it for the world. You gave me a forever within the numbered days, and I'm grateful." 喺有限的日子裡帶嚟無限的可能,真係好老套,但好滾動。


btw我覺得呢個故事喺癌症的限制下寫得咁豐富,已經係作者口中的無限可能。仲有Gus句句岀口成文,如果有人把口生成咁,啲女真係俾佢媾晒"you don't get a choose if you get hurt in this world but you do have a say in who hurts you. And I like my choices.i hope she like her s. Okay, hazel grace?" 其實真係有好多好正的pt,但我整理唔到,利申:組織能力欠佳,呢套唔會係一套好有娛樂性的戲,但我覺得如果要一套可以影響到人的思考睇法,the fault in our stars真係唔錯,因為佢唔會係純綷賣弄感情線,小說改編的好處就係作者有文學底,所有野的說服性會強好多,仲會有種詩意。

沒有留言:

發佈留言