2016年12月2日星期五

Enemy 雙面危敵 (2013)



Director: Denis Villeneuve
Writers: José Saramago (novel), Javier Gullón
Stars: Jake Gyllenhaal, Mélanie Laurent, Sarah Gadon

(心魔旅程) Saramago的the double 改編 一開始見到象徵性的蜘蛛已經直覺覺得同變形記有點相似,手法上其實係同一方向,好超現實地演繹。值得講下係佢插入左好多城市,建築物的航拍,靜音的情況下望落城市度,其實有種壓縮的恐懼感。而且音效上都好到位 寧靜居多,感覺亦岀到嚟。

結局我都覺得處理得幾好,一部切切實實的驚慄片,就係應該心靈上俾人有恐懼的餘韻,並唔係一尾靠嚇。

畫面上8成用steadicam拍,有幾個shot由尾隨再慢慢同主角成90度拉開距離,可以交代主角附近要注意下的地點。仲有一個係由坐喺客廳的主角一pan pan入房(唔知係咪pan,可能係攞steadicam狗衝),以上2個手法我都好深刻。

最後 成套戲以一個黃調表達,我自己好buy,因為除左係美觀上好掂,仲有係一個感覺俾我係精疲力盡的情況下去睇野的狀態,我覺得幾貼合主題,好正,呢套都值得睇。

沒有留言:

發佈留言